Giveaway Duit Raya RM100 By Elsaalicious & Sponsors

Giveaway Duit Raya RM100 By Elsaalicious & Sponsors

facebook : www.facebook.com/eidashamsidah
instagram : www.instagram.com/eidashamsidah
email: eidashamsidah83@yahoo.com

Assalammualaikum... bismillahirahmanirahim..

suka2 join giveaway mana la tau kot2 ade rezki boleh menangkan..

hihiii pengalaman nakal masa kumpul duit raya memang sama la dengan my sista linliena haha mana taknye dia yang ajor buang kuih raya bawah meja makan haha.. bile terbaca entry my sistaa saya terus rasa teruja nak join giveaway ni.. mengembalikan kenangan yang mengusik jiwa yang semakin hampir dilupakan... ya allah rinduu.. rinduu my sistaaa.. maaf sistaa saya banyak buat salah haha.. sayang kamu linlienaa ketat2..

Post a Comment

DISCLAIMER

Ini adalah blog peribadi saya.Segala apa yang yang saya share atau post adalah dari pendapat saya sendiri.Tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati..kecuali jika saya ada sebut nama tersebut. Segala copypaste/printscreen tidak dibenarkan kecuali mendapat keizinan dari saya. Saya akan mengambil tindakan undang2 sekiranya hak saya di cabuli. Pendapat saya tidak semestinya kekal.
Terima Kasih.
Penulis Irismyra